>

 

הערכת שווי דירה

מעוניין לדעת כמה הנכס שלך שווה? הערכת שווי דירה היא מהשירותים החשובים שעלייך לצפות ולדרוש מסוכן הנדל”ן שלך, כמו גם ייעוץ על מחיר מתאים לשיווק בהתאם.

הערכת שווי דירה נקראת בשפה המקצועית: CMA – Comparative Market Analysis והיא מבוססת על בדיקת נתונים משלושה מימדים:

1. נתונים מראשות המסים על עסקאות דומות שנעשו לאחרונה ודווחו לראשות המסים– למעשה למדד זה חשיבות מכרעת בקביעת מחיר שוק ריאלי למ”ר בנכסים דומים שנמכרו בשנה האחרונה.

2. מחירי שיווק של דירות דומות המוצעות למכירה בשכונהבמלים אחרות “סקר שוק” ובדיקת הנכסים האחרים המתחרים על כיסו של הקונה.

3. נתונים על נכסים דומים המוצעים לשיווק מעל מספר מסויים של חודשים ואינם נמכרים לרוב כיוון שמחירי השיווק היו גבוהים מדי. מידע זה זמין למתווכים העובדים עם תוכנות מחשב מתקדמות ה”עוקבות” אחר מפרסמים באינטרנט ו”יודעות” כמה זמן הנכס באמת משווק.

שלושת מימדי הניתוח הנ”ל, יחד עם התרשמות אובייקטיבית של המתווך ממצב הנכס שלכם ומניסיונו בשטח והיכרותו האישית עם מצב השוק בשכונה, יביאו להערכת שווי דירה מדוייקת ומקצועית ככל האפשר.

ברגע שהוערך המחיר הריאלי של הנכס, השלב הבא הוא להחליט על מחיר נכון לשיווק ואתו לצאת לדרך. מחיר נכון לשיווק הוא ברוב המקרים 3%-5% מעל המחיר הריאלי- על מנת לא “להבריח” קונים בשלים עם מחיר גבוה מדי, וכן על מנת לייצר תנועת קונים איכותית שבשאיפה תביא לקבלת יותר מהצעת מחיר אחת, וכך תיווצר התמחכרות על הנכס.

 רוצה לדעת כמה הנכס שלך שווה? נשמח להגיע לפגישת ייעוץ ללא עלות. להשארת הפרטיכם לחץ כאן:  

 

כמו כן ניתן ליצור עמנו קשר ישירות לתיאום פגישה:

054-7589060

admin@ramat-aviv.co.il